освітньо-професійної програми підготовки магістрів
за спеціальностями 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво), 025 Музичне мистецтво
факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П Драгоманова
Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, 02 Культура і мистецтво (шифр, назва) |
Кількість кредитів – 3 ЄКТС |
Інноваційні методи навчання, демонстрації музичних англомовних творів презентації,портфоліо,кейси Лекції, бінарні лекції, лекції-дискусії, лекції-концерти, практичні заняття. |
|
Спеціальність 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво), 025 Музичне мистецтво (код, назва) |
Загальна кількість годин - 90 |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень магістр (бакалавр/магістр) |
Лекції: |
||
20 |
- |
||
Семінарські (практичні) заняття: |
|||
Статус дисципліни (Нормативна/вибіркова) нормативна |
6 |
- |
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю Презентації, модульні контрольні роботи |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом І (2020) |
- |
- |
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр IІ |
- |
- |
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне: 3години - самостійна робота: |
64 |
|
Форма підсумкового контролю Залік |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||
Мова навчання – українська |
1/2,5 |
- |
|
Передумови навчання хорознавство, гармонія, аналіз музичних творів, хоровий клас, виробнича педагогічна практика з музичного мистецтва |
Метою викладання спецкурсу за кваліфікацією «Теорія диригентсько-хорового мистецтва» є формування професійної культури майбутніх викладачів, формування технологічно-фізіологічних основ диригентсько-хорового мистецтва.
Основними завданнями вивчення спецкурсу за кваліфікацією «Теорія диригентсько-хорового мистецтва» є:
- Формування у студентів мотивації до постійного пошуку творчих рішень при виконанні вокально-хорових творів, вдосконалення художнього смаку, почуття стилю,
- Оволодіння системою навичок осягнення змісту і форми хорового твору.
- Формування фахового тезаурусу, репертуарним базисом, що включає твори різних епох, жанрів і стилів, розвиток механізмів музичної пам'яті, творчої уяви,
- Активізація інтелектуально-творчих процесів, ідентифікаційно-слухової, емоційно-вольової сфер, розвиткок артистизму, свободи самовираження.
- Формування в магістрантів виконавської волі, концентрації уваги, розвиток мелодійного, ладогармонічного, тембрового слуху, поліфонічного мислення.
- Оволодіння культурою звуковидобування, ведення звуку і фразування, артикуляційній майстерності, всіх видів техніки виконавства, штрихової палітри.
- Стимулювання творчої ініціативи студентів у процесі освоєння музичних творів і взірців диригентсько-хорового виконавства.
- Формування стійкої уваги і самоконтролю в процесі практичної диригентсько-хорової діяльності, вдосконалення навичок читання з листа і транспонування, результативною самостійної роботи над твором.
- Набуття досвіду конструювання власної інтерпретації творів вокально-хорового мистецтва, проектування шляхів ефективності диригентсько-хорової діяльності у процесі.
- Освоєння виконавських і педагогічних принципів різних виконавських і педагогічних диригентського шкіл.
- Створення особистісної траєкторії фахового саморозвитку магістрантів.
Методичне забезпечення:
Протягом занять студентам демонструються відео та аудіо записи, здійснюється показ.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Лектор: Топчієва Ірина Олександрівна – кандидат педагогічних наук, доцент.
Факультет: факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського.
Адреса:01010, м.Київ, вул.Тургенєвська, 11.телефон: 044 486-99-36.