Згурська Наталiя Миколаiвна - кандидат педагогiчних наук, доцент кафедри педагогiки мистецтва та фортепiанного виконавства.
Народилася 02.07.1960 р. Навчалася у київський спеціальній середній музичній школі ім.М. В.Лисенка
У 1986 році закінчила Київську державну консерваторію ім П. І Чайковьського по класу фортепіано- викладачі проф Р. О Лисенко , , доц. Н.В Лисенко .Диплом ИВ-1 №024531 У цьому ж роцi почала працювати викладачем фортепiано у Киiвському Державному Педагогiчному Iнcтитутi iм М. Горького на кафедрi гри на музичних Iнструментах.
У 1993-1996 рр навчалася в аспiрантурi Нацiонального Педагогiчного Унiверситету iм.М.П Драгоманова.
У 2001 р . захистила кандидатьску дисертацю на тему: "Формування музично-виконавськоi культури майбутнього вчителя" за спецiальнicтю 13.00.02 - Теорiя та методика навчання музики та музичного виховання. Науковий керівник доктор педагогічних наук, проф.Щолокова.О.П.
2005 р - доцент кафедри фортепiанного виконавства та художньоi культури Iнституту мистецтв НПУ iм. М Драгоманова.
За роки роботи виявила себе як висококвалiфiкований викладач. Студенти класу успiшно виступали на наукових конференцiях та брали участь у рiзних концертних заходах.
Неодноразово брала участь у роботі журі міжнародного конкурсу Слов'янської музики. М. Мелітополь. Нагороджена почесним грамотами за професійну роботу в журі.
Довгий час керувала НТТСМ кафедри, готувала щорiчнi кафедральнi науковi звiти. Усьго 20 друкованих праць, загальним обсягом 13 друкованих аркушiв. До найбільш значних науково-методичних робiт можна вiднести: Хрестоматiя фортепiанних творiв украiнських композиторiв 1-2 частини,[ у спiвавторствi ] Творчiсть як основа дiяльностi кафедри фортепiанного виконавства i художньоi культури [ у спiвавторствi ]
Авторська методика характеризується орієнтацією на особистісне зростання студентів, розвиток їх професійних якостей. Основний напрямок – формування музично- виконавської культури майбутніх вчителів на основі активізації музичного мислення., мотиваційної та рефлексивної сфер . Інтерпретація музики визначається провідним механізмом формування музично – виконавської культури студентів Вищих педагогічних закладів.
Методичні рекомендації з формування музично- виконавської культури студентів музично- педагогічних факультетів у класі основного інструмента (фортепіано) -К. : . НПУ імені М.П. Драгоманова ,1998 -1.2 др . а.
Навчально-методичні посібники. (у співавторстві) * Хрестоматія фортепіанних творів українських композиторів 1 ч. К.:НПУ імені М,П. Драгоманова . 2007 - 378 с. . * Хрестоматія фортепіанних творів українських композиторів 2ч. К.:НПУ імені М.П. Драгоманова .2011-342 с.3 .
Інформаційний довідник. Творчість як основа діяльності кафедри фортепіанного виконавства і художньої культури. (у співавторстві) К.;-Фенікс-2015-34с.
Статті
Згурська Н.М. Розвиток творчої самостійності як основа формування музично- виконавської культури майбутнього вчителя //Творча особистість вчителя :проблеми теорії та практики , Зб. Наукових праць 1997-С 299-301-К.УДПУ1997-С.299-301.
Згурська.Н.М.Зміст сутність та структурні компоненти музично- виклнавської культури вчителя//Наука і сучасність . Зб . наукових праць Вип 2 К.;НПУ імені М. П.Драгоманова,1999-С55-64
Згурська Н.М. Особливості самостійної творчо- інтерпретаторської діяльності вчителя музики//Мистецтво у школі . Зб статей Вип 1. – К .:УДПУ імені М.П. Драгломанова.1996.-С9-13.
Згурска Н.М. Методика формування музично- виконавської культури майбутнього вчителя //Теорія та методика мистецької освіти Зб. Наукових праць .Вип 2 – К.:НПУ імені М.П. Драгоманова . 2001 , с 134-140-( Ще 7 статей у різних профільних виданнях )
Статті за останні 5 років
Згурська Н.М., Василенко Н.А. Методи розвитку творчої уяви майбутніх учителів на індивідуальних заняттях з фортепіано // Теорія та методика мистецької освіти. - К., НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч.1, с. 108-113. – 0,5 др. арк. (Провідне фахове видання)
Згурська Н.М. Ван Сіюй Методи формування музичної культури майбутніх піаністів у процесі вивчення творів китайських композиторів // Проблеми мистецької освіти - матеріали звітньо-наукової конференції студентів. – К., НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2017. – Вип. 11, с. 27-32. – 0,3 др.арк.
Згурська Н.М. Макагон І. Формування хореографічної культури підлітків засобами народної хореографії, Зб . студентських наукових праць, К.- НПУ 2018 , 0,3 др . арк.
Згурська Н. М. Тимченко Н. Формування естетичних смаків дітей молодшого шкільного віку засобами народно-сценічного танцю // Збірник студентських наукових праць, НПУ -2018 . –0 3 др. арк.
Згурська Н.М. Панчоха Я Педагогічні умови формування виконавської майстерності учнів середнього шкільного віку засобами народно-сценічного танцю , Зб . студентських наукових праць , К., НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. -0,3др.арк.
Згурська Н.М. Лі Хунмей Сутність та структура готовності майбутнього вчителя музики до творчої діяльності у школі, Зб. Студентських наукових праць, НПУ – 2019. 0,5 др. арк.
Згурська Н. М. Особливості формування музичного мислення майбутніх учителів у класі фортепіано // Теорія та методика мистецької освіти, науковий часопис НПУ ім М.П . Драгоманова 2019. – 0,5 др. арк.(Провідне фахове видання )
Згурська.Н.М.,Сюн.Шимін Розвиток музичного мислення як провідна умова формування творчої самостійності студентів-піаністів. Зб. Студентських наукових праць, НПУ 2020.0,5др.арк.
Згурська Н.М, Наконечна А. Методи вокально-педагогічної роботи С. Крушельницької над розвитком співацького голосу вокалістів-початківців. ш Зб. Студентських наукових праць, НПУ – 2020. 0,5 др. арк.
Згурська Н.М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано.// Фаховий науковий збірник Київського університету імені Б. Грінченка - 2021. 0.7 др.арк (у друці) (Провідне фахове видання )
Згурська НМ. Ван Цзіе Провідні механізми формування творчого мислення студентів-хореографів у процесі вивчення класичного.танцю. Зб. Студентських наукових праць, НПУ – 2021. 0,5 др..арк.
Анкета для здобувачів освіти третього рівня вищої освіти Доктор філософії щодо ОНП 014 Середня освіта (музичне мистецтво) https://forms.gle/nsDQDx4WNUdzaff36
• для працівників
Анкета для науково-педагогічних працівників щодо ОНП 014 Середня освіта (музичне мистецтво) третього рівня вищої освіти Доктор філософії https://forms.gle/DPr4dtwe58QHQfbMA
• для роботодавців
Анкета для роботодавців щодо якості ОНП 014 Середня освіта (музичне мистецтво) третього рівня вищої освіти Доктор філософії https://forms.gle/wpSujqUE7iyWFbgi9
• для випускників
Анкета для випускників щодо ОНП 014 Середня освіта (музичне мистецтво) третього рівня вищої освіти Доктор філософії https://forms.gle/vBT5kiLkciJvN2k26