освітньо-професійної програми підготовки магістрів за спеціальностями 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) та 025 Культура і мистецтво,
024- Хореографія факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського
НПУ імені М.П Драгоманова
Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань (шифр, назва)
|
Кількість кредитів - 3 |
Методи навчання: лекційний метод, бесіда, опитування, інструктаж, дискусія, мозкова атака, ділові ігри, робота в групах, портфоліо. |
|
Спеціальність (код, назва)
|
Загальна кількість годин - 90 |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень другий (магістерський) |
Лекції: |
||
14 |
4 |
||
Семінарські (практичні) заняття: |
|||
Статус дисципліни Вибіркова |
16 |
4 |
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю: опитування, контрольні роботи, комплексна контрольна робота, тестування, портфоліо. |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом 2-й рік |
|
|
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр 3 |
|
|
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне – 4 год.; - самостійна робота -8 год. |
60 |
82 |
Форма підсумкового контролю: Залік |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||
Мова навчання – українська |
1/3 |
|
|
Передумови навчання |
АНОТАЦІЯ НА НАВЧАЛЬНУ ДИСЦИПЛІНУ
«Зарубіжні освітні системи»
Метою викладання навчальної дисципліни “Зарубіжні освітні системи” є ознайомлення студентів із теорією та практикою розвитку світової вищої освіти, актуалізація зарубіжного досвіду в умовах модернізації національної системи вищої освіти.
Основними завданнями вивчення дисципліни є: забезпечення розуміння цілісного процесу становлення і розвитку зарубіжних систем вищої освіти; обґрунтування сучасних тенденцій розвитку вищої школи в контексті творення Європейського регіону вищої освіти, її інтернаціоналізації; ознайомлення із системою та структурою вищої освіти у зарубіжних країнах; підготовка студентів до науково-дослідницької роботи у сфері зарубіжної вищої школи.
Програма навчальної дисципліни. Три змістові модулі: «Зарубіжні освітні системи вищої школи як предмет дослідження і теоретичного узагальнення», «Зміст, тенденції та особливості розвитку вищої школи у зарубіжних країнах у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття», «Перспективні напрями розвитку світових освітніх систем».
Бібліографія: 1). Василюк А. Сучасні освітні системи: Навч. посіб. / А.Василюк, Р.Пахоцінський, Н.Яковець. – Ніжин: НДПУ, 2002. – 139 с.; 2). Корсак К. В. Світова вища школа. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів / К. В. Корсак; За ред. проф. Г. В. Щокіна. – К.: МАУП–МКА, 1997. – 208 с.
Методичне забезпечення: робоча програма
Реєстрація на навчальну дисципліну: потрібна
Особливості курсу: Навчальний курс містить завдання для індивідуальної роботи студентів, які спрямовані на оволодіння майбутніми фахівцями практичними навичками організовувати та здійснювати науково-дослідницьку роботу в сфері зарубіжної вищої школи.