Загальні характеристики Дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань (шифр, назва) –01 Освіта /Педагогіка 02 Культура і мистецтво |
Кількість кредитів – 3 кредити |
Методи навчання: Методи навчання: лекційний метод, бесіда, опитування, інструктаж, дискусія, мозкова атака, ділові ігри, робота в групах, портфоліо-технологія, тьюторська технологія. |
|
Спеціальність (код, назва) 014.13 Середня освіта (музичне мистецтво); 024 Хореографія; 025 Музичне мистецтво |
Загальна кількість годин – 90 год. |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень другий (магістерський) Магістри (1,4р.) |
Лекції |
||
10 |
- |
||
Семінарські (практичні) заняття: |
|||
Статус дисципліни Вибіркова |
6 |
- |
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю: індивідуальне опитування, фронтальне опитування, співбесіда, тестування; контрольна робота, есе, реферування |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом 2-й рік |
- |
- |
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр 3 |
- |
- |
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне – 2 год.; - самостійна робота -8 год. |
74 |
- |
Форми підсумкового контролю Залік |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС |
|||
мова викладання - українська |
1/3 |
||
Передумови навчання _____ |
Опис навчальної дисципліни
Шифр дисципліни ВВ2.1.02
«Освітня інноватика у вищій школі»
Загальні характеристики Дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань (шифр, назва) – 02 Культура і мистецтво |
Кількість кредитів – 3 кредити |
Методи навчання: Методи навчання: лекційний метод, бесіда, опитування, інструктаж, дискусія, мозкова атака, ділові ігри, робота в групах, портфоліо-технологія, тьюторська технологія. |
|
Спеціальність (код, назва) 024 Хореографія; 025 Музичне мистецтво |
Загальна кількість годин – 90 год. |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень Другиймагістри (1,10) (магістерський) |
Лекції |
||
20 |
8 |
||
Семінарські (практичні) заняття: |
|||
Статус дисципліни Вибіркова |
6 |
4 |
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю: індивідуальне опитування, фронтальне опитування, співбесіда, тестування; контрольна робота, есе, реферування |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом 2-й рік |
- |
- |
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр 3 |
- |
- |
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне – 4 год.; - самостійна робота -8 год. |
64 |
78 |
Форми підсумкового контролю Залік |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС |
|||
мова викладання - українська |
1/3 |
||
Передумови навчання _____ |
Анотація навчальної дисципліни
«Освітня інноватика у вищій школі»
Мета і завдання навчальної дисципліни.
Метою викладання навчальної дисципліни «Освітня інноватика у вищій школі» є оволодіння магістрантами головними аспектами інноваційних процесів, структурою та технологією інноваційної педагогічної діяльності, методикою проектування і реалізації авторських інновацій, формування у майбутніх викладачів інноваційного мислення, готовності до інноваційної професійної діяльності.
Основними завданнями навчальної дисципліни є: розширити уявлення студентів про сутність і основні тенденції розвитку інноваційних процесів в вищій освіті; виробити вміння орієнтуватися у різних видах інноваційної діяльності; виробити уміння відбирати та оцінювати педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань освітнього процесу; формувати вміння самостійно розробляти педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань освітньої діяльності; виробити уміння творчої реалізації освітніх та педагогічних інновацій у освітньому процесі закладу вищої освіти; формувати готовність майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності.
Програма навчальної дисципліни. Навчальна дисципліна складається із трьох модулів: Модуль І. Сутність і зміст освітньої інноватики у вищій школі (Сутність та специфіка інновацій в освіті; характеристика сучасних класифікацій інновацій в освіті; тенденції та закономірності розвитку інноваційних процесів в освіті). Модуль ІІ. Інноваційні педагогічні технології (характеристика сучасних інноваційних технологій навчання; технології контроля та оцінки досягнень учнів). Модуль ІІІ. Проектування та впровадження освітньої інноватики в дидактичний процес закладів вищої освіти (сутність, структура та етапи інноваційної педагогічної діяльності; науково-педагогічна творчість як основа створення педагогічних інновацій; управління процесом впровадження педагогічних інновацій).
Бібліографія: Закон України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» від 16.01.2003 р., № 433-ІV – [Електронний ресурс] – 2002. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1977-12; Стратегія інноваційного розвитку України на 2010-2020 роки в умовах глобалізацій них викликів [Електронний ресурс] / – 2010. – Режим доступу:http://kno.rada.gov.ua/komosviti/control/uk/doccatalog/list?currDir=48718; Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.;Феномен інновацій: освіта, суспільство, культура: монографія / за ред.. В.Г.Кременя. – К.: Педагогічна думка. – 2008. – 472 с.
Методичне забезпечення: навчальна програма; робоча навчальна програма; опорні конспекти лекцій; тестові і контрольні завдання для тематичного (модульного) оцінювання навчальних досягнень студентів; засоби підсумкового контролю (комплект друкованих завдань для підсумкового тестового контролю).
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Лектор: Смікал Вікторія Олексіївна, канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки і психології вищої школи
Факультет: факультет менеджменту освіти та науки
Адреса: : м.Київ, вул.Тургенєвська, 8/14, телефон: 238-01-78