Опис навчальної дисципліни ВВ 2.2.01
Основи педагогічно-хореографічної творчості
освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів
за спеціальностями 024 Хореографія
факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського
НПУ імені М.П Драгоманова
Загальна характеристика дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання та форми контролю |
Галузі знань 02 Культура і мистецтво |
Кількість кредитів 3 |
Методи навчання словесні: розповідь, пояснення, бесіда, лекція, обговорення, поточний коментар; наочні: демонстрація, ілюстрація, відео метод; практичні: творчі завдання.
|
Спеціальність 024 Хореографія |
Загальна кількість годин - 90 |
|
Денна 90
|
||
Освітній рівень магістр |
Лекції 20 |
|
Семінарська (практичні) заняття 6 |
||
Статус дисципліни (Нормативна/вибіркова) вибіркова |
Лабораторні заняття - |
Форми поточного контролю модуль |
2 рік навчання |
Індивідуальна робота - |
|
Семестр 3 |
Самостійна робота 64 |
|
Тижневе навантаження: - аудиторне - 2 - самостійна робота – 2,5 |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС
|
Форма підсумкового контролю - залік |
Мова навчання - українська |
Мета і завдання навчальної дисципліни - ознайомлення студентів з методиками творчої педагогічної діяльності викладача і творчої навчальної діяльності учня у галузі хореографії, вивчення передового педагогічного досвіду у галузі хореографії..
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- засвоєння студентами методик творчої педагогічно-хореографічної діяльності викладача;
- опанування методиками спонукання до творчої навчальної діяльності учнів;
- формування у студентів вмінь аналізу зразків педагогічного творчого досвіду у галузі хореографічного мистецтва;
- розвиток творчого потенціалу, творчої уяви, фантазії та професійної майстерності при накопиченні необхідних знань;
- розвиток схильності до педагогічної інновації у галузі хореографічного мистецтва;
- інтеграція мистецьких знань.
Програма навчальної дисципліни:
Ознайомлення зі зразками діяльності провідних викладачів хореографічного мистецтва. Опанування методиками творчої педагогічно-хореографічної діяльності викладача. Опанування методиками спонукання до творчої навчальної діяльності учнів. Творча робота з розвитку педагогічної майстерності студентів-хореографів.
Бібліографія:
- Педагогічна майстерність : Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. В. Кривонос та ін.. ; За ред.. І. А. Зязюна. – 2-ге вид., допов. і перероб. – К. : Вища шк., 2004. – 422 с.
- Сисоєва С. Основи педагогічної творчості : Підручник / Сисоєва С. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.
Методичне забезпечення:
Протягом лекцій та семінарських занять студентам пропонуються творчі завдання для розвитку педагогічної хореографічної творчості та майстерності.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: Необхідні знання з класичного танцю, українського народного танцю, народно-сценічного танцю, сучасного танцю, педагогіки, психології.
Лектор: Козинко Лілія Леонідівна
Факультет: факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського.
Адреса: 01010, м.Київ, вул.Тургенєвська, 11.телефон: 486-99-36.
АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
до навчальної програми
Основи педагогічно-хореографічної творчості
освітньо-професійної програми підготовки магістрів
за спеціальністю 024 Хореографія
факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського
НПУ імені М.П Драгоманова
Програма вибіркової навчальної дисципліни «Основи педагогічно-хореографічної творчості» розроблена у відповідності з освітньо-професійною програмою підготовки магістрів, галузі знань 02 – Культура і мистецтво, спеціальності 024 – Хореографія.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є оволодіння теоретико-методологічними знаннями та практичними навичками педагогічно-хореографічної творчості.
Міждисциплінарні зв’язки з рядом дисциплін: «Методика роботи з дитячими хореографічними колективами, «Теорія та методика викладання класичного танцю», «Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю», «Теорія та методика викладання сучасного танцю», «Хореографічна культура України», «Історія хореографічного мистецтва» тощо.
Мета і завдання навчальної дисципліни – розвиток креативності майбутніх викладачів, ознайомлення студентів з методиками творчої педагогічної діяльності викладача і творчої навчальної діяльності учня у галузі хореографії, вивчення передового педагогічного досвіду у галузі хореографії.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- засвоєння студентами методик творчої педагогічно-хореографічної діяльності викладача;
- опанування методиками спонукання до творчої навчальної діяльності учнів;
- формування у студентів вмінь аналізу зразків педагогічного творчого досвіду у галузі хореографічного мистецтва;
- розвиток креативності, творчого потенціалу, творчої уяви, фантазії та професійної майстерності при накопиченні необхідних знань;
- розвиток схильності до педагогічної інновації у галузі хореографічного мистецтва;
- інтеграція мистецьких знань.