Зміст статті

 Опис навчальної дисципліни ВВ 2.2.01

Основи педагогічно-хореографічної творчості


 

освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів

за спеціальностями 024 Хореографія

факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського

НПУ імені М.П Драгоманова

 

 

Загальна характеристика дисципліни

Навчальне навантаження з дисципліни

Методи навчання та форми контролю

Галузі знань 

02 Культура і мистецтво

Кількість кредитів 3

Методи навчання словесні: розповідь, пояснення, бесіда, лекція, обговорення, поточний коментар;

наочні: демонстрація, ілюстрація, відео метод;

практичні: творчі завдання.

                                                                                                  

Спеціальність

024 Хореографія

Загальна кількість годин - 90

Денна 90

 

Освітній рівень магістр

Лекції 20

Семінарська (практичні) заняття 6

Статус дисципліни

(Нормативна/вибіркова)

вибіркова

Лабораторні заняття -

Форми поточного контролю

модуль

2 рік навчання

Індивідуальна робота -

Семестр 3

Самостійна робота 64

Тижневе навантаження:

- аудиторне - 2

- самостійна робота – 2,5

Співвідношення аудиторних годин і годин СРС

 

Форма підсумкового контролю - залік

Мова навчання - українська

   

Мета і завдання навчальної дисципліни - ознайомлення студентів з методиками творчої педагогічної діяльності викладача і творчої навчальної діяльності учня у галузі хореографії, вивчення передового педагогічного досвіду у галузі хореографії..

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

  • засвоєння студентами методик творчої педагогічно-хореографічної діяльності викладача;
  • опанування методиками спонукання до творчої навчальної діяльності учнів;
  • формування у студентів вмінь аналізу зразків педагогічного творчого досвіду у галузі хореографічного мистецтва;
  • розвиток творчого потенціалу, творчої уяви, фантазії та професійної майстерності при накопиченні необхідних знань;
  • розвиток схильності до педагогічної інновації у галузі хореографічного мистецтва;
  • інтеграція мистецьких знань.

 

 

Програма навчальної дисципліни:

Ознайомлення зі зразками діяльності провідних викладачів хореографічного мистецтва. Опанування методиками творчої педагогічно-хореографічної діяльності викладача. Опанування методиками спонукання до творчої навчальної діяльності учнів. Творча робота з розвитку педагогічної майстерності студентів-хореографів.

   

Бібліографія:

  1. Педагогічна майстерність : Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. В. Кривонос та ін.. ; За ред.. І. А. Зязюна. – 2-ге вид., допов. і перероб. – К. : Вища шк., 2004. – 422 с.
  2. Сисоєва С. Основи педагогічної творчості : Підручник / Сисоєва С. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.

      Методичне забезпечення:

Протягом лекцій та семінарських занять студентам пропонуються творчі завдання для розвитку педагогічної хореографічної творчості та майстерності.

Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)    

Зауваження: Необхідні знання з класичного танцю, українського народного танцю, народно-сценічного танцю, сучасного танцю, педагогіки, психології.

Лектор: Козинко Лілія Леонідівна

Факультет: факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського.

Адреса: 01010, м.Київ, вул.Тургенєвська, 11.телефон: 486-99-36.

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

до навчальної програми

Основи педагогічно-хореографічної творчості

освітньо-професійної програми підготовки магістрів

за спеціальністю 024 Хореографія

факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського

НПУ імені М.П Драгоманова

            Програма вибіркової навчальної дисципліни «Основи педагогічно-хореографічної творчості» розроблена у відповідності з освітньо-професійною програмою підготовки магістрів, галузі знань 02 – Культура і мистецтво, спеціальності 024 – Хореографія.

            Предметом вивчення навчальної дисципліни є оволодіння теоретико-методологічними знаннями та практичними навичками педагогічно-хореографічної творчості.

Міждисциплінарні зв’язки з рядом дисциплін: «Методика роботи з дитячими хореографічними колективами, «Теорія та методика викладання класичного танцю», «Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю», «Теорія та методика викладання сучасного танцю», «Хореографічна культура України», «Історія хореографічного мистецтва» тощо.

Мета і завдання навчальної дисципліни – розвиток креативності майбутніх викладачів, ознайомлення студентів з методиками творчої педагогічної діяльності викладача і творчої навчальної діяльності учня у галузі хореографії, вивчення передового педагогічного досвіду у галузі хореографії.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

-           засвоєння студентами методик творчої педагогічно-хореографічної діяльності викладача;

-           опанування методиками спонукання до творчої навчальної діяльності учнів;

-           формування у студентів вмінь аналізу зразків педагогічного творчого досвіду у галузі хореографічного мистецтва;

-           розвиток креативності, творчого потенціалу, творчої уяви, фантазії та професійної майстерності при накопиченні необхідних знань;

-           розвиток схильності до педагогічної інновації у галузі хореографічного мистецтва;

-           інтеграція мистецьких знань.