назва дисципліни
Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|||
Галузь знань (шифр, назва) |
01 Освіта 02 Культура і мистецтво
|
Кількість кредитів – 3 ECTS |
Методи навчання: Лекції із застосуванням мультимедійного обладнання та розробленим візуальним супроводом дисципліни. |
||
Спеціальність (код, назва) |
014 Середня освіта 025 Музичне мистецтво |
Загальна кількість годин - 90 |
|||
Денна |
Заочна |
||||
Освітній рівень (бакалавр/магістр) |
Бакалавр |
Лекції: |
|||
18 |
- |
||||
Семінарські (практичні) заняття: |
|||||
Статус дисципліни (Нормативна/вибіркова) |
Вибіркова |
26 |
- |
||
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю: рубіжний контроль, модульні та комплексні контрольні роботи, тести. |
||||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом |
4 |
- |
- |
||
Індивідуальна робота: |
|||||
Семестр |
7 |
- |
- |
||
Самостійна робота: |
|||||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне: - самостійна робота: |
3 години 3 години |
46 |
- |
Форма підсумкового контролю
Залік |
|
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||||
Мова навчання – |
українська |
1/3 |
- |
||
Передумови навчання |
Інформатика, Сучасні інформаційні технології. |
||||
Мета і завдання навчальної дисципліни: оволодіння сучасними інформаційно-телекомунікаційними технологіями, що використовуються у професійній галузі, уміннями їх практичного використання у роботі за фахом.
Програма навчальної дисципліни: Методичні підходи та особливості використання технології мультимедіа та технології телекомунікації в освітніх цілях. Реалізація можливостей «віртуальна реальність» в освіті. Теорія інформаційно-комунікаційної предметного середовища. Інформаційна взаємодія освітнього призначення. Автоматизація інформаційного забезпечення науково-педагогічних досліджень. Застосування засобів інформаційних та комунікаційних технологій в процесі інформаційного забезпечення та організаційного управління. Експертиза і сертифікація педагогічної продукції, що функціонує на базі інформаційних і комунікаційних технологій.
Бібліографія: Информационные технологии: учебник/ под ред. В.В. Трофимова. – М.: Издательство Юрайт; ИД Юрайт, 2010. – 624 с. Косинський В.І. Сучасні інформаційні технології : Навчальний посібник / В. І. Косинський . - Київ : "Знання", 2012. - 318 с.
Методичне забезпечення: електронні презентації, опорні конспекти лекцій; нормативні документи; навчально-методичні посібники; ілюстративні матеріали; методичні рекомендації.
Зауваження: Необхідні загальні знання психології, педагогіки, методик викладання, сучасних інформаційних технологій які є невід’ємною частиною методичної підготовки майбутнього вчителя.
Лектор: Бордюк Олександр Миколайович, к. пед. наук., доцент
Факультет: Інженерно-педагогічний
Адреса: 03148, м. Київ, вул. Л. Курбаса, 2-а, телефон: 403-81-68, факс. 403-81-68
Анотація навчальної дисципліни
«Інформаційні технології професійної галузі»
Шифр дисципліни за навчальним планом |
Види навчальної діяльності Назва дисципліни |
Розподіл по семестрах |
Кредити EСTS |
Кількість годин |
|||||||
екзамен |
залік |
Загальний обсяг |
аудиторних |
Самостійна робота |
|||||||
Всього |
у тому числі |
||||||||||
Лекції |
Практичні |
Семінарські |
Лабораторні |
||||||||
Інформаційні технології у професійній галузі |
77 |
3 |
90 |
22 |
8 |
14 |
68 |
Програма вибіркової навчальної дисципліни Інформаційні технології професійної галузі складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 02 Культура і мистецтво, спеціальності - 024 Хореографія.
Мета і завдання навчальної дисципліни – оволодіння сучасними інформаційно-телекомунікаційними технологіями, що використовуються у професійній галузі, уміннями їх практичного використання у роботі за фахом.
Предмет вивчення навчальної дисципліни: теоретичні основи розвитку інформатизації освіти; методичні підходи до використання ІКТ у професійній галузі, види інформаційно-комунікаційного предметного середовища.
Програма навчальної дисципліни: Методичні підходи та особливості використання технології мультимедіа та технології телекомунікації в освітніх цілях. Реалізація можливостей «віртуальна реальність» в освіті. Теорія інформаційно-комунікаційної предметного середовища. Інформаційна взаємодія освітнього призначення. Автоматизація інформаційного забезпечення науково-педагогічних досліджень. Застосування засобів інформаційних та комунікаційних технологій в процесі інформаційного забезпечення та організаційного управління. Експертиза і сертифікація педагогічної продукції, що функціонує на базі інформаційних і комунікаційних технологій.
Методичне забезпечення: електронні презентації, опорні конспекти лекцій; нормативні документи; навчально-методичні посібники; ілюстративні матеріали; методичні рекомендації.