освітньо-професійної програми підготовки магістрів
за спеціальністю 025 Культура і мистецтво
факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П Драгоманова
Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань 02 Культура і мистецтво (шифр, назва) |
Кількість кредитів – 3 ЄКТС |
Методи навчання Лекції із застосуванням аудіо та відео слайдів. Семінарські заняття. Самостійна робота |
|
Спеціальність 025 Музичне мистецтво (код, назва) |
Загальна кількість годин - 90 |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень магістр (бакалавр/магістр) |
Лекції: |
||
20 |
|
||
Семінарські (практичні) заняття: |
|||
Статус дисципліни (Нормативна/вибіркова) вибіркова |
10 |
|
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю Модульні контрольні роботи, доповіді, виступи на семінарах, участь у дискусіях, складання навчального репертуару для диригування у класі різного виду складності, контрольна робота. |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом 5 (2020) |
- |
- |
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр VI |
- |
- |
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне: 3години - самостійна робота: |
60 |
|
Форма підсумкового контролю Диференційований залік |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||
Мова навчання – українська |
1/3 |
||
Передумови навчання хорознавство, гармонія, аналіз музичних творів, хоровий клас, виробнича педагогічна практика з музичного мистецтва |
Метою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання диригентсько-хорових дисциплін у ЗВО» є формування професійної культури майбутніх викладачів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика викладання диригентсько-хорових дисциплін» є:
- оволодіння системою знань з методики викладання предмету кваліфікації;
- формування у магістрантів комплексу фахових умінь (конструктивних, організаційних, комунікативних, оцінних тощо) моделювання навчального процесу ЗВО;
- формування комплексу методичних умінь для роботи з молодіжними та дитячим хорами;
- набуття досвіду застосування традиційних та інноваційних підходів в практичній роботі з учнями і студентами;
- формування у студентів гуманістичної художньо-світоглядної позиції та художньої картини світу;
- формування професійного інтересу до диригентської діяльності, до проведення науково-педагогічних досліджень з проблем викладання хорового диригування та практики роботи з хором;
створення особистісної траєкторії фахового саморозвитку магістрантів.
Бібліографія:
- Андреева Л.М. Методика преподавания хорового дирижирования. М.: Музыка, 1969. 117 с.
- Голик Г.Г. Психологія диригентсько-хорової діяльності. Дрогобич: Вимір, 108 с.
- Дирижерское исполнительство. Практика. История. Эстетика / Под редакцией Л.Гинзбурга. М.: Музыка, 1975. 630с.
- Доронюк В. Д. Методика викладання диригування. Івано- Франківськ : Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, 2005. 319 с.
- Живов В.Л. Хоровое исполнительство: теория, методика, практика [учебн. пособ. для студентов высш. учеб. заведений]. М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. 272 с.
- Зеленецька І.О. Співають діти: метод. посібник. К.: НПУ, 2000. 89 с.
Зимовець Ю.М. Основи диригентської техніки : навч.-метод. посіб. для студ. ден. і заоч. форм навч. спец. ПМСО- Музика. Херсон : Вид-во ХДУ, 2004. 26 с
Методичне забезпечення:
Протягом занять студентам демонструються відео та аудіо записи, здійснюється показ.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Лектор: Топчієва Ірина Олександрівна – кандидат педагогічних наук, доцент.
Факультет: факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського.
Адреса:01010, м.Київ, вул.Тургенєвська, 11.телефон: 044 486-99-36.