Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань Згідно з навч.планом (шифр, назва) |
Кількість кредитів 3 ЄКТС |
Методи навчання Лекції із застосуванням презентацій, аудіо- , відеосупроводу, технічних засобів навчання
Семінарські, практичні та лабораторні заняття |
|
Спеціальність Згідно з навч.планом (код, назва) |
Загальна кількість годин - 90 |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень бакалавр (бакалавр/магістр) |
Лекції: |
||
10 |
4 |
||
Семінарські заняття: |
|||
Статус дисципліни (нормативна/вибіркова) Згідно з навч.планом |
24 |
2 |
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю Модульні контрольні роботи, опитування, тестування, індивідуальні творчі завдання |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом Згідно з навч.планом |
|
- |
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр Згідно з навч.планом |
- |
- |
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне: - самостійна робота: |
56 |
39 |
Форма підсумкового контролю залік |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||
Мова навчання – українська |
1/2 |
1/8 |
|
Передумови навчання філософія |
Мета і завдання навчальної дисципліни: основною метою викладання навчальної дисципліни «Колір як естетичне явище» є вивчення естетичної природи кольору як важливого чинника формування почуттєвої культури людини.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Колір як естетичне явище» є осягнення природи кольору, визначення основних видів впливу кольору на людину, з’ясування естетичної природи кольору, відображення функції кольору в мистецтві, аналіз кольорових констант сучасних видів культуротворчості (реклама, засоби комунікації, дизайн) та кольорових інтерпретацій характеристики особистості.
Програма навчальної дисципліни: Психофізичні засади сприйняття кольору. Психологічний вплив кольору на людину. Використання можливостей кольору в мистецтві. Кольорові константи сучасних видів культуротворчості (дизайн, реклама, засоби комунікації). Кольорові інтерпретації характеристики особистості. Естетико-культурологічні виміри кольору.
Бібліографія:
Естетика: навчальний посібник для рпедагогів/ за ред.Т.І.Андрущенко.- К.: «МП Леся», 2014. – 613 с.
Андрущенко Тетяна. Феномен естетичного (філософсько-історичний аналіз)/ Тетяна Андрущенко. – К., 2007
Левчук Л.Т. Основи естетики: навч.посібник/ Л.Т. Левчук, О.І. Оніщенко. – К.,2000
Естетична освіта педагога: колективна монографія/ [Андрущенко Т.І. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – 174 с.
Естетика: підручник/ Л.Т,Левчук, В.І.Панченко, О.І.Оніщенко, Д.Ю.Кучерук. – Е.,2005
Методичне забезпечення: Програми навчальної дисципліни, презентації до тем, авторські лекції, навчальні посібники та підручники, електронна бібліотека кафедри.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: Необхідні знання з основ філософії, історії української культури та культурології. Рекомендуємо до початку курсу ознайомитися із навчальними посібниками з бібліографії.
Лектор: кандидат філософських наук, професор кафедри етики та естетики Дорога А.Є.
АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«Колір як естетичне явище»
Мета і завдання навчальної дисципліни: основною метою викладання навчальної дисципліни «Колір як естетичне явище» є вивчення естетичної природи кольору як важливого чинника формування почуттєвої культури людини.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Колір як естетичне явище» є осягнення природи кольору, визначення основних видів впливу кольору на людину, з’ясування естетичної природи кольору, відображення функції кольору в мистецтві, аналіз кольорових констант сучасних видів культуротворчості (реклама, засоби комунікації, дизайн) та кольорових інтерпретацій характеристики особистості.
Програма навчальної дисципліни: Психофізичні засади сприйняття кольору. Психологічний вплив кольору на людину. Використання можливостей кольору в мистецтві. Кольорові константи сучасних видів культуротворчості (дизайн, реклама, засоби комунікації). Кольорові інтерпретації характеристики особистості. Естетико-культурологічні виміри кольору.
Бібліографія:
Естетика: навчальний посібник для педагогів/ за ред.Т.І.Андрущенко.- К.: «МП Леся», 2014. – 613 с.
Андрущенко Тетяна. Феномен естетичного (філософсько-історичний аналіз)/ Тетяна Андрущенко. – К., 2007
Левчук Л.Т. Основи естетики: навч.посібник/ Л.Т. Левчук, О.І. Оніщенко. – К.,2000
Естетична освіта педагога: колективна монографія/ [Андрущенко Т.І. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – 174 с.
Естетика: підручник/ Л.Т,Левчук, В.І.Панченко, О.І.Оніщенко, Д.Ю.Кучерук. – Е.,2005
Методичне забезпечення: Програми навчальної дисципліни, презентації до тем, авторські лекції, навчальні посібники та підручники, електронна бібліотека кафедри.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: Необхідні знання з основ філософії, історії української культури та культурології. Рекомендуємо до початку курсу ознайомитися із навчальними посібниками з бібліографії.
Лектор: кандидат філософських наук, професор кафедри етики та естетики Дорога А.Є.