Профіль Ян Цзюнь

Ян Цзюнь

Заступник декана факультету з питань роботи з іноземними студентами

🎓 Кандидат педагогічних наук, доктор філософії (PhD)


🔬 Наукові ступені та освіта

  • Випускник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського — спеціальність: гобой.

  • Випускник Нацонального педагогічного університету імені Михайла Драгоманова (факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського
  • Кандидат педагогічних наук
    Тема дисертації: «Формування інформаційної культури майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки» Науковий керівник - Алла КОЗИР
    Читати →

📚 Публікації

    ORCID: 0009-0003-8849-3654

    Дисертація

    1. Ян Цзюнь. Формування інформаційної культури майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки: дис. … канд. пед наук : 13.00.02. Київ, 2019. https://npu.edu.ua/images/file/vidil_aspirant/dicer/D_26.053.08/dis_Yang_Jun.pdf

    Наукові статті, що індексуються в міжнародних базах (Scopus / WoS)

    1. Ян Цзюнь (2018). Основные направления профессионального обучения будущих учителей музыкального искусства в Китае /Yang Jun. // Valorificarea strategiilor inovationale de dezvoltare a invamantului artistic contemporam /coord: Tetiana Bularga. Balti. S.n.: Tipogr.: «Indigou Color». С. 197–203.
    2. Тетяна Іванівна Андрущенко, Тетяна Вікторівна Андрущенко, Віктор Бондарчук, Галина Савченко, Ян Цзюнь (2025). Системна модернізація мистецької освіти в Україні післявоєнного періоду. Міждисциплінарні дослідження складних систем. № 26. WoS (випуск ще не опублікований).

    Статті у наукових фахових виданнях України

    1. Ян Цзюнь (2016). Художньо-компетентнісне спрямування підготовки майбутніх учителів музики до практичної діяльності. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського: педагогічні науки: зб. наук. праць /за ред. проф. Анатолія Ситченка. № 4 (55). Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського. С. 307–310.

      https://fm.udu.edu.ua/images/ArtFaculty/dani_moderator/vikladachi/yang/Художньо-компетентнісне_спрямування_підготовки_майбутніх_учителів_музики_до_практичної_діяльності.pdf

    2. Ян Цзюнь (2017). Особливості формування інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. Вип. 23 (28). Київ. С. 91–95.

      https://fm.udu.edu.ua/images/ArtFaculty/dani_moderator/vikladachi/yang/Особливості_формування_інформційної_культури.pdf

    3. Ян Цзюнь (2018). Критеріальна визначеність сформованості інформаційної культури майбутніх учителів музики. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського: педагогічні науки /за ред. проф. Тетяни Степанової. №3 (62). Том 2. Миколаїв, 2018. С. 332–336.
    4. Ян Цзюнь (2018). Діагностичне дослідження сформованості інформаційної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. Вип. 24 (29). Київ, 2018. С. 110–114.
    5. Ян Цзюнь (2018). Рівневий аналіз сформованості інформаційної культури майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. праць /за заг. ред. проф. В.І. Сипченка. № 1 (87). Харків: ТОВ «Видавництво НТМТ». С. 67–73.
    6. Ян Цзюнь (2018). Методика формування інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у навчальній діяльності. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Вип. 25 (2-2018). Ч. ІІ. К-П, 2018. С. 131–137.
    7. Ян Цзюнь (2018). Специфіка формування інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах. Сучасна мистецька освіта: матеріали ІІ міжнародних науково-практичних читань пам’яті академіка Анатолія Авдієвського. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. С. 99–103.
    8. Borysov, V., Tkach, M., & Yang Jun (2024). Підготовка студентів мистецьких спеціальностей до виконання старовинної барокової музики: художньо-стилістичний та технологічний аспекти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти, 32, 151–161.

      https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.19

      https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/1610

🌍 Міжнародна діяльність

  • Член журі міжнародного конкурсу «MUSE» (м. Анталія, Туреччина). (Детальніше про конкурс)

  • Почесний член журі міжнародного конкурсу «Пролісок» (м. Київ, Україна). (Детальніше про конкурс)

  • Організатор і співавтор мистецьких проєктів та конференцій, зокрема:

    • «Мистецтво педагогіки — педагогіка мистецтва» (м. Бурдур, м. Анталія, м. Мармарис, Туреччина);

    • «Освіта, наука, мистецтво у трансдисциплінарному вимірі» (м. Відень, Австрія).

  • Як представник іноземного відділу університету, відвідав усі країни Європи, налагодив контакти з провідними університетами.

  • За його сприяння підписано угоди про співпрацю з Antalya Bilim University, Burdur Mehmet Akif Ersoy University, Vienna Beethoven Conservatory та низкою університетів Китаю.

  • Завдяки його діяльності до університету щороку вступає велика кількість китайських студентів, які після закінчення Українського державного університету імені Анатолія Авдієвського працюють у різних закладах України, Китаю та світу.

🎵 Творча діяльність

🏅 Факти про нього

  • Активно сприяє інтеграції іноземних студентів у мистецький та академічний простір університету.

  • Має сертифікат В2 з володіння українською мовою.

  • Виступає культурним посередником між Україною та Китаєм, будує платформи для міжнародної співпраці.

  • Повністю підтримує Україну та вірить у її перемогу і підтверджує це своїми словами та діями. (Виступ зі словами підтримки на одному із концертів)

📌 Ян Цзюнь — науковець, педагог, митець і дипломат культурного діалогу, який відкриває світові українську музичну школу та створює нові можливості для студентів з усього світу.

Дочірні категорії